FATE

FATE

Saturday 4 June 2011

Intro MySelf


Nama saya nurul fatihah binti basir,saya dilahirkan di hospital daerah bukit mertajam,pada 23 oktober 1992.saya berasal dari permatang pauh,bukit mertajam pulau pinang,sekarang saya berada di ipoh untuk menyambung pengajian selama 3 tahun disana,..adik beradik sya mempunyai 6 adik beradik,3 lelaki 3 perempuan,saya anak last,,4 orang sudah berkahwin,hanya tinggal 2 org lagi,tapi kedua2 masih belajar lg,akak saya skrg tgh practical,dan tempat dia study at JMTI.Dia ambik course mekatronik..Dan saya pulak masih belajar kat KPTM IPOH,jurusan diploma management with multimedia,dah setahun kat sini,banyak dugaan telah tempuhi,happy,sedih,perwatakan member yg kelakar,yg paling ku benci org suka putar belit cerita yang x betui.nama orang tua saya ialah Basir bin dak and Haminah bt ahmad..ayah saya dh bersara manakala mak saya hanya suri rumah tangga..saya mempunyai anak sedara seramai 8 orang.








No comments:

Post a Comment