FATE

FATE

Saturday 13 October 2012

:: 11 Oct 2012 ::

Assalamualaikum warga blog yang aku sayangi..sori guys sebab lama tak update,maklumlah busy dgn assingment.Tambah pulak skrg aku,family angkat,pak ngah dan abg q ada kat negeri orang.. Pada 11 october kitaorang dari Ipoh ke Kuala lumpur.Lepas tu baru sampai kajang,bangi and the putrajaya (PICC). Pada malam 11 oct, kak angkat aku iaitu Norhazwani (kak wani) bawak aku,eton,kak pika dan abg q bawak g jalan-jalan area putrajaya sambil tunjuk jalan picc. First time jumpa kak wani,kitaorang kenal pon hanya di alam maya. Dan pada 11 oct jumpalah kak angkat yang comel-comel nieyh..hehe.. Thanks ye akak bawak jalan-jalan.. Walaupon akak letih tapi akak sporting..hehe ..Best-best :)

::  Putrajaya!! Walaupon hujan kitaorang rendah jew..  ::

:: eton,aku,kak wani dan abg q ::

:: Aku dan kak wani ::

:: :) ::

:: Berempat ::

:: Abg Q ::

:: Bergambar ngan kak wani sebelum kak wani balik ..hehe ::

Rasa bahagia bila jumpa kak angkat saya.hehehe.Thank sekali lagi.. Next time boleh jumpa lagi ye akak syg.. adik mesti rindu akak.. Ok lahh jumpa next update..bye-bye :)









No comments:

Post a Comment