FATE

FATE

Sunday 7 October 2012

:: 4 October 2012 ::

Salam pada blog yang aku sayangi..selamat datang & selamat membaca entry saya ni..heheh.. Pada 4 oct 2012 birthday my bff aku iaitu mohammad farizuan yang ke 20..Dah tua dh pon..jangan marah ye.. Pada petang tu budak kelas aku ngan lecturer buat rancangan sebab nak sambut brithday si farizuan.Alhamdulillah rancangan berjalan dengan lancar..

:: Ni lahh classmate aku sekali dengan pensyarah yang sporting iaitu Puan Syarida ::
DMM0501 the best!!

Pada malam 4 october pulak kitaorang dinner wif my bff. kitaorang.. dinner dekat client si fariz and myrul..makanan kat situ sedap2 and then harga pon boleh tahan lahh..Nak taw tak, pada malam tu kitaorang empat2 pakai merah.inilahh nama jodoh kan..insyaallah kalau jodoh tak kemana.. aku nak sangat eton dengan " f" ke jinjang pelamin..hahaha

:: Birthday Boy ::

:: Comel kan kawan aku ni :p ::

:: Ni suka buat comel..HAHA::

:: Ni lahh Dek ah..hehe ::

:: Macam pasangan Couple..hehe ::

:: Dia suka kacau saya.. :p ::

Thanks fariz sebab belanja kitaorang makan pada malam tu..semoga ang dimurahkan rezeki dan berjaya yang ang impikan.. Harap-harap perhubungan kita sampai bila-bila k..walaupon nanti kita akan berjauhan dan busy atau sambung belajar..janji jangan lost contact k. :) insyaallah..semoga perhubungan kita diredhai oleh allah..amin..

ok lahh bye2 semua.. :)








No comments:

Post a Comment