FATE

FATE

Monday 24 September 2012

Prank upcoming brithday my bff :)

Selamat malam semua,jumpa lagi untuk entry terbaru aku,dan selamat membaca kepada warga blog yang aku sayangi.. Pada 23 sept 2012 hari yang paling best dalam hidup aku dan kawan baik aku..sebab dapat prank upcoming brithday fariz..kitaorang dah lama rancang untuk brithday dia,segalanya berjalan lancar,walaupon penat hari ni,untuk diorang aku jadi kuat,,cewahh.. First time baling tepung kat fariz taw,sebab kitaorang buat brithday dia petang tadi..so best lahh .. Paling best baling tepung antara satu sama lain..walaupon pada mulanya si fariz tak nak dan lari dari kami..lama-lama rela kami baling tepung..thanks sebab sporting..heheh..walaupon kitaorang lari2 untuk baling tepung untuk korang.heheh.yang paling suci pada masa tu ialah myrul lahh..takot sangat..haha..last2 dapat jugak baling tepung dekat dia..hehe

:: Ni lahh brithday boy 'Fariz" ::

:: ni Mak Jem ::

::Mak Lim ::

:: Myrul cr ::

:: fariz,eton dan dek ah ::

:: tengok muka sapa lagi suci..haha ::

:: Fariz & Eton..sweetnya korang :) ::

:: Amirul dan Tehah ::
:: friends forever until die <3 ::

:: ni lahh hadiah dari aku dan eton..sori hadiah kitaorang tak seberapa.. ::

::ni lahh kek brithday fariz.. ::

alhamdulillah berjaya jugak sambut brithday dia..walaupon ari jadinya 4 oct tapi kitaorang sambut awal .. thanks kepada kak iqa sebab bantu kitaorang.. kenangan pada 23 sept 2012 tak akan dilupakan selamanya.. 
"Happy upcoming brithday fariz..moga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan bahagia ngan orang tersayang..semoga hubungan kita berkekalan hingga akhir hayat..semoga doa aku untuk ang akan termakbul suatu hari nanti.. aku nak sangat tengok..heheh.. 

ok la,nanti story lagi..nak tidow dah ..sok kelas pulak..hehe..bye2..see u later for next update.. Peace*













No comments:

Post a Comment