FATE

FATE

Friday 21 September 2012

Makan-makan rumah BFF :)

Assalamualaikum semua.. semalam my bff buat makan-makan kat  rumah..so kawan aku iaitu  mak jem jemputlah budak kelas datang rumah dan budak-budak yang mengenali mak jem..heheh.. Menu rumah mak jem ialah lontong,nasi himpit,sambal ikan bilis,nugget,air dan agar-agar (import dari penang)  nak berlagak jap..heheh.. yang memasak semalam ialah ,mak jem,mak lim,kakak,mak eton .. walaupon penat semlam kitaorang tolak tepi sebab nak masak untuk budak classmate..huhu.. makan-makan tu berjalan dengan lancar :) thanks ye korang memeriahkan rumah kawan aku iaitu mak jem.. seronok sangat2.. walaupon ada jew masalah,so korang memang BEST :) memories kita bersama untuk sem 5..

:: my bff <3 mak jem n fariz ::

:: Happy wif him <3 ::

:: fariz ngan z ::

:: Ni budak kelas aku hanya sorang jee bukan..heheh ::

:: semua budak kelas aku DMM0501 <3 ::

::senior +junior ::

thanks ye mak jem sebab buat makan-makan untuk kitaorang..jasamu sentiasa dihargai oleh kitaorang semua <3.. semoga FRIENDSHIP yang kita bina sampai akhir hayat ..amin :)

ok la sampai sini jew lahh,semoga korang happy membaca update saya.. Peace*

No comments:

Post a Comment