FATE

FATE

Saturday 15 September 2012

Jamuan Raya dan Merdeka RAYA KPTM IPOH :)

Assalamualaikum semua..jumpa lagi kita untuk entry nieyh..hehe.. hari khamis baru-baru ni kolej aku ada buat Jamuan and Merdeka RAYA kat asrama rapat setia.. Alhamdulillah best sangat,sebab sem ni jew dapat g jamuan raya under kolej.tahun depan tak dah,sebab aku pon habis bulan 6 ni..insyaallah.. Jom tengok picture raya kat bawah nieyh :)

:: First picture kitaorang sebelum g rapat setia. my bff <3..thanks kak ika tolong tangkap kan <3 ::

:: mirul,dek ah ngan eton.. thanks nina tangkap gambar nieyh..nice sangat :)

:: aku,hanie,nina dan eton ::

::aku,mirul dan eton.. thanks amer :)

::eton,nina dan dek ah..thanks mirul :) comelkan kami..hehe

::aku,eton,ejuan dan mirul :) ::

::kitaorang makan aiskrim free ..hehe ::

::aku,nina dan eton.. ::

::aku,hanie dan eton ::

::comel kan kami..hehe <3

:: eton,aku.rosbina,hanie dan nina ::

::sempat jugak tangkap gambar dengan project manager kitaorang..hehe ::

::jega ngan aku :) ::

:: lawak kan gambar nieyh.. ejuan ngan nina :D ::

:: mirul ngan el-azrie.. bakal ustaz..haha ::

::aku,ejuan dan eton::


:: ni lahh sahabat baik aku,bergaduh ngan dia,susah senang bersama.saya suka kacau dia kat rumah..hehe.sayang eton sgt2.. <3
aku ada 2 orang sahabat baik aku lgi kat ipoh tapi picture time raya  dia tak ada.. huhu

Banyak sgt gambar tak dapat nak upload,btw thanks kepada photographer..hehe..sedih gambar bff yang lagi sorang tak ada..hmm 

p/s semoga aku sentiasa happy dan senyum selalu.. Peace*

ok la sampai disini lahh cerita aku bye2.. :)

















No comments:

Post a Comment