FATE

FATE

Thursday 14 June 2012


PrOmOtE <3 <3 <3


Assaalamualaikum.. pada 14 june 2012 aku mempromote link2 yang diberi oleh kak angkat aku pada pagi tadi.. dia suruh hanta link kepada kawan2 aku.. so aku pon buat la.. yang pasti promote link nieyh best taw,sapa yang tak cuba memang rugi.. dah la kita payah nak promote link orang.. kan2.. Selepas kak aku hanta link 2 aq terus promote kat kawan melalui chatting,ada setengah layan,ada setengah tak layan.. so aku buat jalan yang mudah post kat wall aku dek ah @ dek ah II dan group yg aku join.. di situ mereka memberi responnya.. tak pa tak mau like bagi respon cukup lahh lahh.. kat link kami ingin ramai follower.sesiapa yang like link memang kami menghargai korang.. kalau sapa2 baca blog aku tolong like link niyh k.. ni bukan virus ok.. dont worried :) bye2,nanti kita story morry lagi ye.. kat bawah ada link!! like ye kawan2 yang aku sayangi.. :)

https://www.facebook.com/MyOrbitCafe 



Tolong like link neyhh https://www.facebook.com/MyOrbitCafe .. thanks ^_^


Welcome to our page. MyOrbitCafé.com is a special project managed by Ansar Communications. Its main objectives are to cater for high demand of halal products in Muslims and non-Muslims society and to provide a great platform for SMEs to market their halal products online. . May Allah bless us all.
Page: 433 like this
1 ·  · 



No comments:

Post a Comment