FATE

FATE

Tuesday 26 June 2012

Sok Balik IPOH :)

hAI semua warga blog.. entry aku malam nieyh ialah esok kena balik ipoh..cuti sem dah nak habis dh.. hehe.. cuti sem aku banyak kenangan pahit dan manis.hanya aku sorang ja taw..huhu.. berbalik pada tajuk utama aku adalah balik ipoh.. Sepatutnya aku kena balik awai lagi pada hari isnin ari tu ,abang aku kena hanta.kalau ari lain abang aku x leh hanta..so aku ckp kat mak aku nak balik ipoh hari rabu lahh..sebab ari khamis janji ngan cik ketawa nak bayar yuran pendaftaran sama-sama..huuhu.. and then mak kata suruh kak ros tanya abg man dulu,kalau abg man x leh hanta ang kena balik hari isnin jugak.. pas 2 kak ros lupa nak bagitaw kat abang man sampai hari ahad malam isnin..pas 2 mak kata kat kak ros cepat mesej abang man tanya leh hanta adik ah x ari rabu neyhh.. x dan nak mesej abang man hanta mesej ckp ari rabu kita hanta dek ah balik ipohh.. weee best la time 2,nak luang masa ngan family dan anak sedara.. kejap ja masa berlalu tengok malam ni malam rabu dh.. mak ayah esok adik balik ipoh dah :( .. insyaallah adik akan balik kalau adik x busy..hmm semoga esok perjalanan kami selamat sampai ke ipoh ..amin..  semoga hari jumaat nieyh hari  pendaftaran berjalan dgn lancar.dan aku sekelas dgn cik ketawa and the geng.. amin :)

muka happy jew nak balik ipoh..haha.. sebab nak kacau cik ketawa..haha..jangan marah ye cik ketawa..  Peace* for July 2012..

Sebelum tu,tadi aku msg ngan kwn kolej aq,sejak cuti sem dia x msg aq..hmm..tadi dia cl 3 kali fon aq kat bilik so tak  angkat lahh,yg penting dia masih ingat aku lagi..  dah la dlm msg tadi gaduh2,perkara biasa :p Peace*  Ok la nanti kita story lagi..daaaa

No comments:

Post a Comment