FATE

FATE

Friday 6 July 2012


RiNdU AnAk SeDaRaKu <3



salam semua..tiba-tiba malam ni nak cerita pasal anak sedara aku..dah lama x jumpa diorang dalam seminggu lahh jugak.. rindu sangat-sangat..tambah-tambah si kembar,izzah dan zahirah.. depa ni paling rapat ngan aku..yang lain x lahh rapat sangat.. sebab berjauhan kot.. kalau tengok gambar si kembar macam nak nangis jew,x taw kenapa.. hmmm ..mungkin terlalu rindu diorang kot.. Masa aku sampai ipoh minggu lepas izzah payah nak lepas aku kat sini,tak taw sebab apa..sebelum ni okey ja,kalau aku balik ipoh,padahal masa sem 1 hingga sem 3 cuti sem paling lama tapi tak lahh jadi macam sem ni.mungkin dia terlalu sayang kan aku and tak nak lepas aku kan..aku yg paling rapat.dengan diorang...insyaallah nanti ada masa maksu balik tengok kalian ye..miss u ,sayang korang sampai bila-bila.. Peace*




Miss u sangat-sangat..sem depan boleh lepas rindu kat korang...maksu parktikal kat sana.. insyaallah.. :)
Cepat-cepat besar taw,boleh ikut maksu jalan-jalan..hehe :D

ok lahh nanti story lagi.. assalamualaikum.. :)


No comments:

Post a Comment