FATE

FATE

Thursday 12 July 2012

Kerinduaan <3 <3

Hai warga blog yang aku sayangi.. ari ni aku gembira dapat cl dari family aku tercinta.. hehe..ada jugak yang rindu aku..Setelah dua minggu beraDa di ipoh, anak sedara aku ngan family dah rindu.hehe. Sebelum ini,aku ada jugak rindu diorang tapi aku tak nak call diorang takot aku menangis,sebab terlalu rindu..aku selepas solat selalu doakan kebahagian family aku dan family angkatku di ipoh supaya sentiasa sihat dan dipanjangkan umur.. Dan aku nak family aku yang call,tengok-tengok ari ni diorang call and mesej.kalau mesej biasa lahh,dah berapa ari dh msg..tiba-tiba call aku dalam 7 lebih (malam) rasa macam nak nangis tapi aku tak nak tunjukkan,sebab ada member baik aku iaitu,eton,kak iqa,abah & mak eton..aku hanya mampu gelak,aku tak nak sapa2 tengok aku menangis.semalam baru jew menangis selepas solat,entah tiba-tiba fikirkan pasal family aku..hmmm.. Sebelum tu pon aku pernah menangis ,time tidow,aku fikirkan family,tak ada sapa taw hanya ALLAH jew taw masa tu.. lepas aku mengalirkan air mata,aku niat,supaya aku x nak ingat apa yang fikirkan semalam..alhamdulillah aku kuat dan masalah tu aku dapat lupakan.. aku tak pernah tunjukkan masalahh aku kat sapa-sapa..aku sentiasa happy walaupon dalam hati sakit sangat-sangat.aku tak nak susahkan sapa-sapa..biarlah aku saja yang taw.. :). dah-dah aku x nak ingat semua tu,berbalik pada tajuk asal..hehe.. anak sedara,mak ngan family tanya bila balik,pas 2 aku cakap x taw lagi,mungkin minggu depan kot,x pasti lagi,sebab ari jumaat ada kelas petang,so sem ni payah nak balik.. tambah-tambah minggu depan nak puasa dah kann..insyaallah,kalau tak ada apa-apa halangan aku akan balik kampung.. :)

p/s terlalu rindu family,anak sedara.. <3 <3.. eh puasa dah nak dekat..aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadan al-mubarak..supaya mendapat keberkatan dari Allah SWt.. amin2.. 



bye nanti story lagi.. insyaallah,kalau aku dipanjang umur.. selamat malam semua :)

No comments:

Post a Comment