FATE

FATE

Sunday 22 July 2012

First Puasa Dengan Keluarga ^_+

assalamualaikum warga blog yang aku sayangi..aku bersyukur kepadamu aku dapat gak berpuasa dengan family tersayang.Semenjak aku belajar di ipoh dah 2 kali puasa kat perantauan.dan sekarang puasa ngan family..hehe..best-best!! Sepatutnya aku kena balik ipoh hari ni tapi memandangkan tiket habis aku balik esok..dapat luangkan masa ngan family walaupon sekejap ja..nanti raya adik balik ye..Terima kasih mak belanja adik makan ayam percik..mak aku ingat aku balik ahad,so di pon beria-ria belanja aku..tengok aku balik ari isnin..hehe..  :D ..Dan  Pertama kali jugak berpuasa ngan family angkatku (Keluarga best frenz a.k.a cik ketawa). Diorang baik sangat dengan aku dan layan aku macam anak sendiri diorang.. TERIMA KASIH (semoga allah menbalaskan kebaikan keluarga eton..amin ) walaupon nanti kita jauh tapi aku akan melawat keluarga eton..aku x akan lupa jasa-jasa keluarga eton kepada aku..semua memori sentiasa dalam ingatan..:) aku dah anggap keluarga eton macam keluarga aku dah.. KELUARGA AKU KELUARGA AKU,KELUARGA DIA( keluarga cik ketawa) KELUARGA AKU JUGAK <3

ambik gambar ni sebelum balik kampung..hehe.. <3

k la nanti story lagi..daaa :)

No comments:

Post a Comment