FATE

FATE

Friday 3 August 2012

Balik Bercuti Yang Kelakar :)

Assalamualaikum kepada warga blog aku yang disayangi..dah lama aku tinggal blog nieyh..maklumlah busy. Sebelum tu aku nak ucap kepada kawan-kawan aku SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA!!! .. Pada 2 august aku balik penang bersama ngan kwan kelas aku.sepatutnya aku balik 3 august tapi semalam ustazah msg cakap kelas batal apa lagi,aku ngan si eton g la tukar tiket..nasib baik ada kekosongan bas.so dapat lahh balik..and then aku pon ambik tiket kul 3.45 ptg.excited nak balik sebab rindu family and anak sedara aku..walaupon baru dua minggu lepas aku balik, cuti yang sebelum ni x cukup untuk aku..so yang cuti lama nieyh dapat bersama sekeluarga.. bukan senang sem ni dapat balik hari khamis,tu yang nak balik hari khamis gak..sori ye eton saya tinggal awak lama..hehe.. berbalik pada cerita aku sampai penang dalam kul 6 petang,sebab jalan jem tu yang sampai lewat. Lepas2 turun bas tu kawan aku si F tanya nak beli tiket ka?? aku cakap nak beli lahh..pas 2 kitaorang pon beli lahh,pas 2 aku tanya kak tu ad site single tak?? dia cakap dah full..huh! aku terkejut kot site single pada ari isnin dah full..pelik kan.padahal aku beli tiket hari khamis bukan ari jumaat..hmmm. aku rasa diorang saja tak nak bagi site single. tapi aku reda jew lahh..kak tu ckp ada site double,aku pon ckp ok jew.. :) Pastu kitaorang pon tunggu lahh kat tempat biasa. abg F datang ambik F.dan tnggal aku keseorangan..huahuahua.. sebelum ni aku balik awai tinggal dia,smlm tinggal aku..haha.. CIK KETAWA JANGAN JELEZ TAW..haha.. kitaorang kawan jew.. jodoh eton ngan dia tak kat mna..haha.. korang nak taw tak situasi sebelum aku balik penang,time tu dalam bas.ada geng perempuan dan sorang laki diorang ni x pernah balik naik bas kot..tiba2 naik bas,mereka macam x biasa. Pas tu diorang tgk tiket,kan kat tiket tu ada no so kena duduk ikut no. kot diorang tak reti baca no..macam lawak pulak..aku ngan kawan aku cakap diorang ni x pernah naik bas..haha..jahat kan kitaorang..kiki.. pas tu aku ngan f x dok sekali sebab banyak kosong.aku tgk tingkah laku diorang macam over..maklum lahh org balik pulau katakan.. masa dalam bas ada tidow,ada baca novel,ada tgk movie,nak tergelak pon ada gak kalau tgk tingkah laku diorang..hehe.. masa nak sampai kat jeti bas tu x berhenti lagi,diorang ni dah berdiri taw,aku ngan f apa lagi,macam biasalahh..sapa yg taw,taw lahh perangai kitaorang..haha



P/s Diharap hubungan aku ngan F.A.T.E sentiasa diredhai oleh allah.dan berkekalan selamanya hingga akhr hayat..amin..walaupon banyak dugaan yang kami dapat sepanjang berkwan kami terima dengan ikhlas.. Diharap tak ada org dapat rampas kawan aku.. amin <3

nanti kita story lagi.. :)


No comments:

Post a Comment