FATE

FATE

Sunday 12 August 2012

Beriftar bersama kawan KELAS :)

Assalamualaikum warga blog yang aku sayangi..dah lama rasanya tak update blog.ini kerana kesibukan assingment yang banyak dan akibat suka tangguh buat assingment..huhu.. sekarang aku tahun akhir di kolej so banyak kerja perlu disetelkan sebelum LI.. pada 8 ogos 2012 aku buka puasa dengan kawan kelas aku,seramai 20 orang macam tu.. ikutkan aq ngan kawan baik aku si eton ni tak nak g majlis berbuka puasa tu..tapi deksakan kawan aku si "tok sheikh" ni terpaksa lahh g.dia kata sem lepas kia tak join so kitaorang kena join..hmm.. kitaorang pon join lahh.. bayarannya dalam rm 2 something.. pada hari tersebut aku ngan eton g tempat tu dalam 6 lebih sementara nak cari tempat kan.lepas jumpa tempat, parking pulak tak jumpa so kitaorang tunggu lahh kawan kitaorang..tengok2 baru jumpa tempat parking.. kat restoran tu banyak makanan sampai tak larat makan dah,makan nasi pon tak habis..huhu.. alhamdulillah aku ngan eton dah ok dengan kawan aku ,kami mula bercakap dan tangkap gambar dah.. malas nak gaduh2 dah..penat dah gaduh..huhu..harap-harap persahabatan ngan kawan2 aku semuanya baik ..amin :) .. selepas makan kitaorang snap pic ngan member kelas...

ni budak kelas aku DMM0501 & DMM0502

happy wif them :)

^_^


thanks wan tolong snap pic kitaorang .. Peace*

comel tak??? hihihihi

ok la nanti story lagii..daaaa.. 

p/s SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN ^_=

No comments:

Post a Comment