FATE

FATE

Monday 6 August 2012

^_+

Assalamualaikum semua.Ari ni dah hari ke 18 puasa.semoga kita mendapat keberkatan dari hari yang mulia ni.. . Hari ni genap 5 hari aku berada di penang.dan petang ni aku balik ipoh bersama my bff. Walaupon masa berjalan dengan cepat dan ada suka duka manis pahit sepanjang lima hari tu. Tapi nak buat mcam mna ada dugaan hidup seorang manusia kan. Pada  sabtu lepas, aku keluar dengan family iaitu,kak ros,mak,abg man,irah,izzah dan si kembar(alia n sofia) . kitaorang g mana entah,tempat tu aku x taw.huhu.. g tempat tu dgr ceramah pasal breefeading.pasal budak keciknya.and then pas ceramah kitaorang g la shooping kat situ,tak beli barang pon,hanya tengok2 ja. Pas tu terus g queensbay mall,kak aku beli baju kat anak-anak dia. ingat pas balik queensbay nak g tengok anak sedara tapi semua tak larat so tangguh lahh g tengok esok.. keesokan arinya aku nak beli hamper tengok2 tiga puluh keatas so aku tak jadi belilah.aku pon belilahh benda lain.dua pasang baju.first beli baju untuk anak abg sharif and second beli baju untuk abg usi.tapi untuk anak abg usi baju tu kecik so baju tu kena bagi kat anak abg sharif.hehe..dalam kul 1 lebih kitaorang bertolak,kak ros cl abg sharif tanya ad mna??and then dia ckp ad kat rumah.pas tu dia kata untuk melawat pesakit dh habis..pas tu kitaorang terus g padang terap,rehat sementara tunggu kul 5 ptg.pas tu abg sharif tanya mak nak ikut tak??kak aku suruh g.dalam 3 lebih abg aku cl aku ckp suruh g sana.pas tu kitaorang x g lagi.dalam kul 4 cl lagi..kitaorang tak g lagi.. sampai lahh kul 4 berapa baru kitaorang nak gerak.pas tu tiba2 abg cl dia ckp tak yah dtg mak g padang terap.kitaorang tunggu jew lahh.. pas tu mak dh sampai,mak kata jom balik sebab abg usi nak dtg buka puasa.akak ckp lahh mak dh tgk baby dah.pas tu nak balik..mak kata baby tak boleh tengok sebab dok wad kanak2.sebab deman kuning.kitaorang muka yang hampa terus balik rumah.aku mungkin time raya baru boleh tengok baby.. :) Pas tu sampai rumah kul 6 petang,mak aku dok bising kak aku g bazar dah lama,anak dia buat perangai pulak tu..dah la g bazar sampai 7.20 malam.sapa x bising kan,kalau mak abah berjalan anak tinggal kat rumah kan.. 






sori gambar sofia tak ada,sebab sofia suka menangis.. :)

p/s semoga hidup anda semua dirahmati oleh Allah SWt ..

bye2 semua ^_+

No comments:

Post a Comment