FATE

FATE

Thursday 12 July 2012

:(

assalamualaikum.. hari ni pada 12 julai 2012,hari yang tak akan dilupakan.. ceritanya macam nieyh..semalam ingat nak g ambik ubat,sebelum kelas..selepas hanta mak eton,dan aku solat,tengok si eton nieyh tidow nyenyak,apa lagi aku pon tidow lahh sekali..sampai pukul 9 mcm 2..pas jaga terus mandi and makan..nasi baik lahh kelas 12.30 tengah hari..huhu. aku pon cakap lahh kat eton kita g ambik ubat lepas kelas lah,sebab aku malas nak u turn semula..pas 2 eton cakap ok..pas 2 sampai kolej parking nampak full pulak,cakap kat eton,kalau full kita g ambik ubat lahh..tengok budak junior nieyh nak keluar,so adalahh tempat parking,kami tak jadi g ambik ubat. pas 2 lepak library dan terus g kelas.. aku habis kelas dalam kul 5 macam 2 lah. and then sampai jew tempat parking tengok langit macam nak hujan..pas 2 jalan kedepan lagi aku cakap esok lahh sebab nak hujan..pas 2 si eton tanya nak g mana?? pas 2 aku cakap balik lahh..sampai kat bulatan aku kata kita g ambik ubat lahh.. sampai jew kat gm jalan makin sesak,sebab time orang balik kerja.. dalam berapa minit sampai lahh kat hospital..first aku parking motor rasa macam lain,rasa macam motor 2 nak jatuh,pas 2 ubah tempat parking kat sebelah sana.aku kata kat eton baru rasa selesa..hmm.. selepas berapa minit ambik ubat,kami g lahh kat tempat motor..dari jauh aku pelik napa topi kelendar eton ada dalam raga ,padahal sebelum ni mna boleh topi kami letak dalam raga..aku dah curiga dh ni..jalan sikit-sikit memang topi kesayangan pemberian MAK,dipilih oleh AKAK dicuri oleh PENYAGAK yang tak sedar diri!! Sori mak dan akak topi tu hilang,mungkin elak dari berlaku apa-apa kot..mula-mula memang aku marah sangat-sangat,tapi lama-lama aku redha sebab ni ujian dari ALLAH..harap-harap allah akan balas apa yang penyajak tu buat kat aku dan kawan aku.. "Mak maafkan adik :( "

ni lahh topi aku tapi warna hitam!! KEnangan Mak Dan Akak bagi kat aku .. :(

semoga tak ada apa2 berlaku lepas nieyh..amin.. :) ok la bye2.. 


No comments:

Post a Comment