FATE

FATE

Wednesday 20 June 2012

Kak Angkatku :)

hai semua.. ari nieyh bosan sangat so aku pon edit la picture-picture kak angkatku dan anak sedara aku..hehe.. diorang lahh semangat aku,jikalau aku sedih dan happy.sayang korang taw.aku ada masalah korang lahh aku bercerita..hmm.. Sebelum tu aku nak kenai-kenai kak angkat aku kat dalam blogger nieyh..hehe..
Kak angkat aku yang pertama ialah Nur Asyikin.dia ni berasal dari klang.dia ni umur 21 tahun.belajar kat kptm,ipoh,course diploma multimedia...macam mana aku kenal aku add dia kat facebook dari kawan kelas aku kat ipoh..and then aku aku comment picture dia,status dan macam-macam.. dah berapa bulan kemudian aku cakap kat dia nak ambik akak sebab kak angkat boleh,dia cakap boleh.. wee.. time 2 memang best lahh,kat sana x ada sapa-sapa yang boleh bercerita..time tu kan baru kat ipoh.aku ngan CIK KETAWA aka eton x berapa rapat.so aku pon ambik lahh kak ekin sebagai kak angkat aku.. kat kolej pernah jumpa kak angkat aku,tapi dua-dua malu nak tegur so tak tegur lahh..hehe.. pada satu hari tu,kelas kami bertentangan DIM0401 di lr1 dan aku DMM 0202 lr3.so aku msg kak ekin cakap akak comel lahh dan macam-macam..so dia pon perasan aku.di situ lahh kami mula kenai2..and then kalau jumpa kat kolej,senyum lahh kat kak ekin.. Fisrt date ngan kak ekin pada 3 april 2011.time dah la aku sorang2,segan lahh..hehe.. pada keesokan arinya kak ekin dtg asrama,memang best lahh..sebelum  nieyh mna ada sapa2,kecuali family ja.

Kak angkat aku yang kedua ialah Norhazwani.tapi aku pagil kak wani..hehe.. dia berasal dari kajang selangor.belajar kat University Tenaga Nasional.skrg ambik degree account..power kan sampai account..kalau aku abis lahh..hehe.. skrg umur dia 23 tahun dh..macam mana aku kenal,aku kenal kat fb jugak.so aku kenai2 sampai lahh dia jadi kat akak aku..aku happy jew kalau msg n chat ngan dia.. akak selalu bg semangat kat adik n nasihat adik..adik sayang akak taw..

Kak angkat aku ketiga ialah Neyda Surihani..dia ni baru umur 21 tahun.. dia pon tgh ambik degree bahagian pentadbiran pembangunan tanah..hehe..belajar kat uitm johor. macam mana aku kenai kat fb jugak,sama kak wani..dia ni baik taw.aku suka comment ngan dia,kadang2 chat la jugak kan2.. dia ni penyanyi taw kat uitm,dia memang popular..suka dengar dia nyanyi.aku selalu tgk video dia kat youtube. tambah2 lagu ku pinang kau bismillah..

ni lahh picture yang aku edit..hehe.. nanti kita story lagi.daaaa :)

ni first aku edit pic kak angkat aku..hehe..diorang kata lawa..thanks taw <3

adik sayang akak <3

sori akak kalau pic nieyh x lawa.hehe

sori akak kalau pic nieyh x lawa.hehe 

ni anak sedara aku.weee :)





No comments:

Post a Comment