FATE

FATE

Monday 18 June 2012

PeNyErI HiDup :)

Assalamualaikum kepada warga blog yang aku sayangi.di harap semua berada dalam keadaan yang baik sahaja.. walaupun hati yang terluka namun aku kuat hadapi semua ni.. ada hikmah yang berlaku.. hmm.. dah-dah malas nak ingat semua, "LIFE MUST GO ON". Ari ni aku nak cerita pasal anak sedaraku aku.. hehe. Anak SEDARA  yang first ialah AMIR HAZWAN,dia ni kuat makan..hehe.. sekarang dah darjah empat. dia banyak kali masuk hospital.anak abang aku yang pertama.abang aku kerja kat TUDM..mak dia pulak seorang jururawat desa masyarakat kat selama perak. dulu diorang rajin tidow sini,pas 2 sekarang dah tak tidow kemungkinan faktor kerja banyak kot..

Ni la cucu first TOK BASIR & TOK MINAH :)


Yang kedua pulak QAYYUM .umur sama dengan cucu first tok basir dan tok minah..Dia nieyh kurang makan,suka makan benda yang merapu ..contohnya keropok,coklat dan yang lain-lain.. Time kecik-kecik dia suka tidow rumah aku.dari umur dia baru berapa bulan. Sampai dia besar pon dia datang umah aku. And then,kalau dah besar faham-faham la kalau datang mesti nak main games kat laptop. Pas 2,dia ni x boleh janji ,kalau janji mesti tuntut. so jangan lahh janji ngan dia. ni anak abang aku kedua.abang aku kerja kilang ja,manakala mak dia hanya suri rumah tangga..


Ni cucu kedua TOK BASIR & TOK MINAH :)

Yang ketiga pulak MOHAMAD ADIB. dia ni anak abang aku pertama.dia anak kedua.dia seorang pemalu.PEmalu ka..haha.. buat masa sekarang pemalu lahh.. dia tak akan rapat ngan orang dia x kenal,so jangan hampiru dia.hehehe

Ni lahh anak sedara aku,diorang adik beradik..hehe.. yang pakai songkok 2 la adib.. insyaallah sebulan raya diorang dapat adik.. weee dapat anak sedara lagi sorang.. :)

yang keempat pulak ialah DARWISYAH MYSARA,dia umur dalam 4 tahun .anak sedara abang aku yang ketiga.. dia ni suka senyum dan gelak..hehe.. Pas 2 dia suka pakai tudung.mak aabah dia ajar dari kecik suruh pakai tudung,sampai umur 4 tahun pakai tudung.. abang aku kerja KTM,manakala kak ipaq aku pulak dok rumah.dia hanya ambik tempahan untung tudung sAlji ja.. :)

comel kan dia..dia anak first abang aku. :)

Yang kelima pulak NUR IZZAH .Umur dia sama ngan darwisyah.cuma bulan jew berbeza.hehe.. dia ni pon suka makan benda merapu..tu yang kurus kering..dah lahh suka tahan mata,sanggup x tidow,untuk kacau orang..dia ni suka tangkap gambar.sampai suruh beli kamera taw.umur baru 4 tahun suruh beli macam-macam dah.. hehe.. ni anak kak aku yang first.abah ngan ibu kerja kilang ja.mungkin rezeki diorang kat situ kann..kita x boleh merancang pekerjaan kita.. hmm


kan cantik kalau IZZAH pakai tudung.. hehe.. suka kacau dia.. hehe.. dan rajin marah dia..huahuahua..

Yang keenam pulak ialah NUR ZAHIRAH.. Ni jugak anak kak aku,anak kedua..hehe.. dia baru setahun lebih..hehe.. dia suka senyum,aku suka..hehe..aku suka bagi tidow time dia..hehe.. dia semua makan,kalau orang makan semua dia nak makan..cepat-cepat besar ye sayang.. 

diorang ni adik beradik.. hehe :)

Yang ketujuh ialah DARWISY AKASHAH. dia pon umur sama izzah cuma bulan jew x sama..hehe.. dia sekarang dah buas..hehe..main bedak lahh..kalau datang umah payah nak balik..x puas nak main umah tok dia..hehe..sama macam kak dia..

dia ni pon adik beradik gakk..hehe..sayang korang <3

Yang kelapan ialah LUTFI HADI.anak abang aku ketiga..heh.. baru setahun kot.. dia pon akan menangis kalau orang tak kenal ambik dia..hehe.. maksu ambik pon nak menangis,sebab lama x jumpa.maklum lahh maksu belajar jauh x sempat nak g tengok kalau balik rumah.


ni dia anak sedara aku..hehe

Yang kesembilan dan kesepuluh adalah kembar..hehe..baru 4 bulan..dorang suka menangis..hehe


ni lahh kembar..tapi x seiras pon..hehe.. tapi muka diorang sama..haha.. cepat-cepat besar boleh dok dengan maksu..:)

Dan yang kesebelas akan datang bulan 8 ni.. 

yang ni akan menjelma seminggu sebelum raya..insyaallah.. :)


ni lahh anak sedara aku.. maksu sayang semua..korang penyeri hidup maksu kat rumah..walaupon maksu suka marah..maknanya maksu sayang hampa taw.. :) <3

dah la nanti saya cerita lagi..bye2..moga hidup korang happy jew.. :)






No comments:

Post a Comment